Thursday, July 30, 2009

emiliana tør-å-gi

...(i overkant mye) av seg selv. med andre ord: dagens...mest bisarre entusiasme-utbrudd fra en annen enn meg selv. jeg vet ikke om dette gjør meg livende redd, hysterisk glad eller fullstendig hyper. det er i allefall ikke sunt før man skal legge seg:



woha! hentet fra albumet "me and armini" som jeg promoterer vilt og heftig ved å gi det til min mor i bursdagspresang og siden brenne en kopi til meg selv. jovel. så, denne er til deg, mamma, og gjerne også til alle dere andre som har lyst på en god dag; noe til virkelig å sprite opp humøret, enten i den ene eller andre eller fjerde retningen; og hvis dere klikker dere inn på youtube-siden kan dere lese mange festlige kommentarer fra fascinerte (dog også temmelig perplekse) tyskere som lurer på hva faen dette er for noe rart, bra, hæ? det viser seg da at denne sangen ble brukt som bakgrunnsmelodi i et oppsummeringsinnslag fra tyske top model (og dermed havnet alle seerne i en påfølgende jakt på musikkvideoen til "das geile lied"). emiliana torrini i fuglekostyme og top model og catwalk-spazierengehen, det kan jeg virkelig ikke forestille meg. nei. men, om mulig kan det synes relativt komisk (ja). kanskje en påminnelse om at noen ting ikke skal analyseres for nøyaktig!

ps: joda, jeg fikk (til slutt) til dette med tilpasning av youtube-vinduer for mitt eget bloggformat. spørsmålet er om det funker for alle dere andre også. om noen får opp en bitteliten spiller nederst i venstre hjørne med blinkende lys og feilmeldingsalarmer, rop ut. og gjerne om det er noe annet som virker mistenksomt, likeså. men fuglekostymet skal være der.

1 comment:

Randi said...

Damen er en god inspirasjon til å gi seg i kast med en kreativ hverdag - så enkelt er det - lytt og lær sier jeg.