Saturday, September 09, 2006

Johan Harstad - flinke mannen!

Som en del sannsynligvis (og forhåpentligvis) allerede er klar over, finnes det en skikkelig genial, ung, norsk forfatter der ute som heter JOHAN HARSTAD. Denne mannen er en geniun, tematisk innovativ, original og eksentrisk, filosofisk, poetisk, språklig fargerik og oppfinnsom skribent, og ikke minst elsker han populærkulturelle referanser - akkurat som meg. Johan har gitt ut 3 FANTASTISKE bøker og jeg skrev om disse på Det Sære Emnet Mitt (også kalt "særemne") på Videregående. Jeg kunne skrevet side opp og side ned om ham her på bloggen også, men jeg nøyer meg med følgende (enn så lenge): LES "HERFRA BLIR DU BARE ELDRE", "AMBULANSE" OG "BUZZ ALDRIN, HVOR BLE DET AV DEG I ALT MYLDERET?" - OG BLI OVERBEVIST!!!

Dette er Den Nye Store innen norsk litteratur, tro meg... Dessuten; jeg har møtt fyren og han er skikkelig kul å prate med i tillegg. Det finnes med andre ord ingen grunner for å ikke la seg rive med! Siden jeg er leder av den høyst offisielle, om noe størrelsesmessig begrensede, fanklubben til samme Johan Harstad, må jeg nesten poste viktig informasjon om ham her...Derfor skal dere ikke se bort fra at det dukker opp nyheter og trivia om Herr Harstad på bloggen min i tiden fremover!

Ciao, folkens! Og for å sitere Johan: "HOLD UT!" Hehehehe...

No comments: