Monday, November 13, 2006

Happy Birthday, Mr. Butler!!! Luv ya!

Men, når vi snakker om unntak...og for å være litt mer oppbyggelig-opptimistisk med hensyn til Hollywood og filmbransjen generelt sin fremtid...I dag er det en fyr ved navn Gerard James Butler som fyller 37 år og han kan gi hvemsomhelst troen tilbake på en lys fremtid for filmsjangeren. Gerry er kanskje sammenlignbar med storheter som Peter O'Toole; derimot er det litt urettferdig å trekke paralleller til andre, så særegen og utpreget er Mr. Butler. Hans dyktighet og sjarm er vanskelig å overgå, etter min mening; han er nå en gang min absolutte *favorittskuespiller* og han er en aldeles fantastisk stilig mann. Som rolletolker, som person, som...hehe...potensiell kjæreste? Jada, jeg innrømmer det, "I've got a crush on Gerry". I likhet med fjorten millioner andre jenter, og det sier litt. MEN! Han er altså ikke bare en kjekkas...han er et Operafantom av klasse og en barsk Huner-konge og en mystisk skinnjakke-kledd og en foretaksom arkeolog og en helt av en drage-nedkjemper. Han er min, min, min "fine mannen". Flinke Gerry er 37, så gratulerer med dagen! Håper du har en super dag, hvor du måtte befinne deg. Værsåsnill å gå foran med et godt eksempel, kjære, vis hva du kan!! Gerry fortjener all den heder og ære og stjernestatus han kan få...Glede seg masse til "300" og ønske Gerry en lang og produktiv og lykkelig fremtid...Så lenge han er tilstede i verden er i allefall fansen hans overstadig lykkelige...! SKÅL FOR BUTLER'N! (Kan han SNART få spille James Bond???)

No comments: