Thursday, November 23, 2006

Småting...store ting...planer...og selvinnsikt!

  • Gratulerer med 22-årsdagen til min ABSOLUTTE favorittskuespillerinne i hele verden: SCARLETT JOHANSSON (og jeg vet at det egentlig var i går, men pytt!)
  • Jeg er ikke helt sikker på om jeg gleder meg til den nye Bond-filmen, men skal nå se den likevel...fått billetter har jeg også...prøver å berolige meg selv ved å trekke følgende forhåndsslutning: HVIS de følger Ian Flemings opprinnelige intensjoner ang. karakteren, kan det umulig være altfor ille...men Daniel Craig har en ganske omfattende overbevisnings-jobb foran seg, og BØR ikke skuffe...
  • Jeg vil ha jobb...som Bond-dame! (Selv om den nye filmen skulle vise seg å være aldeles elendig...) Men: i såfall vil jeg skrive manus og regissere og bedrive re-casting i tillegg. Definitivt.
  • OG: noen må snart fatte og begripe at Modesty Blaise bør filmaiseres...på ordentlig...med Quentin som regissør, selvsagt, og med - HVEM???!!! - som Modesty...tja...følg med, dette kan bli spennende...!
  • Morsomt å fotografere, men ikke like moro å bli fotografert
  • Fisk er nammenam så lenge en ikke lager det selv
  • Jeg vil ha jobb...kanskje ikke som kokk, men bartender hadde vært kult! Noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som kan legge inn et ovestrømmende anbefalende ord for meg...? *smile smile veldig pent og vifte med øyevippene*
  • Tiden flyr så veldig fort og dagene passerer som i en tåke av travelhet...snart er de umulig å skille fra hverandre også...muligens ikke bare et godt tegn...?
  • Det er ikke trygt å ha pengene i banken, spesielt ikke når banken begynner å forsyne seg av dem til uvisse formål
  • Jeg VIL at NRK skal sende Doctor Who... SNUFS... slutt på reprisene og ingen ny sesong i sikte... SNUFS!!!
  • Jeg vil ha jobb...som kompanjong til en tidsreisende Doctor! Dette blir jo mer og mer realistisk...ja, jeg vil faktisk dra til månen og jeg vil ha med meg en råkjekk brite som visstnok er halvt alien..."fantastic!"...hihihi
  • Det er en egen lukt, lys og stemning på sånne (natt)busser...vender meg aldri til det, men det er da ganske kos...så mye kollektivtrafikk som jeg benytter meg av nå burde jeg vel bli preget av det...bare vent; jeg dukker snart opp med sånt sløvt, ufokusert, ut-i-ingenting blikk og begynner å kle meg i alleværsjakke og diskutere værmeldingen
  • "If you think that this is cruel then you should see what my friends do..." - sitat The Pipettes. Fine bandet!
  • Jeg vil ha jobb...som pianist for et hot rockeband! Og før jeg kommer på flere glimrende ambisjoner og fremtidsplaner, tror jeg det er på tide å takke for meg - for i kveld! God natt og ... ta til dere alle de sanseinntrykk, påvirkningsmidler & engasjerende elementer som vår verden har å tilby...hva jeg enn måtte mene med det...! ;)

No comments: