Thursday, May 10, 2007

Icons of hope

Fine, fine tingen jeg laget i photoshop i går!! :) Enhver po(t)et med respekt for seg selv trenger et icon/en logo som hun kan briske seg med...og her er min! Stilig eller hva? Litt kult å mestre nevnte PS bedre også, jeg er vel ikke verdens største design-spire, men jeg mestrer i det minste filtrene og magic wand-knappen. Joohoo! Og ja, jeg vet at jeg ser ut som Jennifer Beals på det bildet - og det gjør meg absolutt ingenting! Er man Flashdance-fan, så er man - vel - faaan!!
**
Ytterligere kan jeg meddele at jeg jobber med å gi bloggen min en liten opp-shining, at jeg med andre ord driver på et oppussingsprosjekt, på godt norsk, og har da allerede begynt - såvidt - med å forandre infospaltene til vesntre (i margen) og endre noen litt patetiske, sent-på-kvelden uttalelser om meg selv og mitt. Det er fortsatt veldig lovlig å sende inn mail og kommentarer og jeg setter altså veldig pris på all tilbakemelding. Ooogså har vi her noget dilldall jeg skrev i dagmorges, for å vekke til live en mer positiv innstilling til livet og denne perioden av enerverende eksamensforberedelser jeg befinner meg i:

"Positive vibes"
By Scaramouche, the po(t)et, nå altså med egen logo!

And suddenly you're thinking
It's all gonna go wrong now
But then comes consolation
A blast of self-reproach, so
You tell yourself it's easy
you tell yourself it's better
To take in what is truthful
and stick to certain matter

[MORE TO COME]

No comments: