Tuesday, March 13, 2007

Fast Forward to the Future

"Jeg-er-ikke-sikker-på-om-jeg-har-godt-av-dette" - del III [kan bli utvidet]:
  • Ny Gerry-film, "300", som får glitrende kritikker og er på kinotoppen i USA!!! Bare nevner det!
  • Ny Pirates, ny Shrek OG ny Spider-Man (hvordan skal jeg få tid til dette...pluss at snart kommer CR på dvd...hjelpes!)
  • Ny sesong med Doctor Who - og Jack kommer tilbake! (Og DET betyr jo at Rose kanskje kan komme tilbake også...? Hmmm...)
  • Ny runde med BOND-filmer på TV3
  • Nytt Queen-studioalbum
  • Nytt Kent-album
  • Lise Karlsnes fronter kleskolleksjon
  • Scarlett Johansson fronter kleskolleksjon OG skal gi ut plate
  • Ny bok fra Johan Harstad
  • Ny bok fra Jo Nesbø

Jeg trenger mer tid. Og noen millioner kroner og en lystyacht. Omtrent like sannsynlig, alt sammen. Men jeg HAR mye å glede meg til fremover!!

2 comments:

Anonymous said...

strålende - du burde melde deg som aviskritiker for denne filmen ...vi trenger engasjementet

Anonymous said...

Du HAR godt av det alt sammen..